Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Influencerek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalom- és reklámgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • TikTok
    • TikTok oktatások és tanácsadás
    • TikTok Hirdetések
    • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Csapatunk
  • Stúdió bérlés
  • Rendezvényeink
  • Influencer statisztikák
    • YouTube toplisták
    • TikTok toplista
    • Instagram toplista
  • Kapcsolat

Standard YouTube hirdetések

Standard YouTube hirdetések

A YouTube-on lehetőséged van videós, képes és szöveges hirdetések különálló és  együttes futtatására is. Mi segítünk ezeknek a YouTube hirdetéseknek a kezelésében! De miért  is érdemes a YouTube-on hirdetőként jelen lenni?

  • Remekül célozhatóak hirdetéseid – Korra, nemre, érdeklődés, téma és konkrét Url-el alapján is meghatározhatod kit szeretnél elérni.
  • Költséghatékony – A YouTube videós hirdetések jelenleg az egyik legolcsóbb hirdetői formátum az interneten. Akár 3 Fortinért érhetsz el nézőket.
  • Kevesen alkalmazzák – A videós hirdetéssekkel kitűnhetsz a konkurenciáid közül, legyél első és legjobb a YouTube-on való hirdetésben.

Hirdetési típusok

YouTube hirdetéstípusok
Az alábbiakban bemutatjuk a standard hirdetési típusokat a YouTube felületén.
Videós hirdetések (TrueView)
Banner hirdetések
Szöveges hirdetések
Videós hirdetések (TrueView)

A hirdetők számára két típusú videohirdetés-formátum áll rendelkezésre:

Videóba ágyazott TrueView videóhirdetés

A videóba ágyazott TrueView videóhirdetés a leghatékonyabb promóciós eszköz a YouTube-on. Ebben az esetben a felhasználók által megtekinteni kívánt videók előtt (közben és után) futnak le videós hirdetések, amelyet 5 másodperc után átugorhatnak a felhasználók. Az alábbiakban egy példát láthatsz a Pre-Roll hirdetéstípus kinézetére:

YouTube Preroll hirdetés

Korábban csupán a videó előtt futhattak le a videós hirdetések, azonban újabban már 10 percnél hosszabb  videóknál megjelentek a tartalom közbeni (Mid-Roll) és a tartalom utáni (Post-Roll) hirdetések is.

A hirdetőnek csak akkor kell fizetnie ebben az esetben, ha a felhasználó végig nézi vagy rákattint a hirdetésére, vagy 30 másodpercnél hosszabb hirdetés esetén legalább fél percet megnéz a hirdető videójából, vagy rákattint arra.  Ez elszámolás tehát CPV (Cost-Per-View) alapján történik.

Megjelenítési TrueView-videohirdetés

A megjelenítési TrueView-videohirdetésekkel a YouTube keresések találati oldalain és videók mellett megjelenő ajánlókban tudunk videohirdetést futtatni. Ebben az esetben akkor kell fizetnünk, hogyha a felhasználó rákattint a hirdetésünkre. Íme egy  példa arra, hogy miként fogunk szerepelni a YouTube keresőjében:

Youtube hirdetés keresőben
Banner hirdetések

A YouTube a Google AdWords Display hirdetési hálózatának meghatározó tagja, így megjelenhetnek rajta olyan banner hirdetések is, amelyek a YouTube-on elfogadott hirdetési méretekben készülnek el. A képes hirdetések videó megtekintési oldalakon futnak, a hirdetőnek csak kattintás után kell fizetnie értük. Az alábbiakban bemutatjuk a támogatott banner méreteket.

300×250 pixel nagyságú banner

A 300×250 pixel nagyságú bannerek a videó megtekintési oldalakon találhatóak közvetlenül a videó ablak jobb oldalán. Statikus és animált verzióban is futtathatóak. Tapasztalataink alapján az egyik leghatékonyabb banneres hirdetői  pozíció, amely elsősorban abból adódik, hogy folyamatosan látszódik a felhasználók számára. Az alábbi képen láthatunk erre példát:

YouTube hirdetés bannerek
468×60 pixel nagyságú banner

A 468×60 pixel nagyságú bannerek közvetlenül a YouTube videókon jelennek meg a lejátszási ablak alján. A felhasználók garantáltan felfigyelnek rá, azonban itt lehetőségük van kikapcsolni a banneres hirdetést. A hirdetőnek a kattintások után kell fizetnie, a megjelenítésért nem. A fenti képen látható ez a YouTube hirdetési formátum is.

Szöveges hirdetések

A YouTube-on az egyik legtöbbet megjelenő hirdetési típus a Szöveges Fedvény (Overlay) .Ugyancsak a Google AdWords Display kampányai között tudjuk futtatni ezeket a hirdetéseket és kattintás után kell fizetnie a hirdetőnek.  Az alábbi képen látható módon jelenik meg a videókon:

Overlay szöveges hirdetés
Ajánlatkérés YouTube hirdetésekkel kapcsolatban

  • Főoldal
  • Influencerek
  • Brandeknek
  • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Esettanulmányok
  • Influencer Statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Creator Marketing Kft. © 2022
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT